مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-20بين الملل

اتهام قتل علیه رییس جمهور برزیل در گزارش سنا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سناتور برزیلی که تحقیقات کنگره در خصوص نحوه مدیریت برزیل در موضوع همه گیری کووید-19 را مدیریت می کند، - سنای برزیل در گزارشی 1200 صفحه ای پیشنهاد داده است که رییس جمهور این کشور به دلیل نحوه مدیریت در همه گیری کرونا که به مرگ صد ها هزار برزیلی منجر شده است، با اتهام قتل روبرو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سناتور برزیلی که تحقیقات کنگره در خصوص نحوه مدیریت برزیل در موضوع همه گیری کووید-19 را مدیریت می کند، در گزارش سنا پیشنهاد داده است که ژاییر بولسانورو رییس جمهور برزیل بخاطر اشتباهات دولت که به مرگ هزاران نفر بر اثر کرونا منجر شده است، متهم به قتل شود.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، با این حال، بولسانورو تحقیقات سنا را بعنوان تحقیقاتی که با انگیزه سیاسی همراه بوده، رد کرده است.

بسیار بعید است که رییس جمهور برزیل به دلیل چنین اتهاماتی محاکمه شود، زیرا این اتهامات باید توسط دادستان کل بولسانورو مطرح شود که خود توسط رییس جمهور برزیل منصوب شده است.

در سند یکهزار و 200 صفحه ای که رینان کالیروس سناتور مخالف برزیلی برای کمیسیون تحقیق درباره کرونا در سنا تهیه کرده است، تأکید شده که بولسانورو، فرصت های اولیه و زودهنگام دولت برای دستیابی به واکسن را از بین برده است و عملیات تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام قتل علیه رییس جمهور برزیل در گزارش سنا

اتهام قتل علیه رییس جمهور برزیل در گزارش سنا