مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-20فرهنگي

هادی حکیمیان از مرحوم آذریزدی نوشت/ دوستش داشتم برایش کتاب نوشتم!


هادی حکیمیان به مراحل تالیف کتاب «من مهدی آذر یزدی هستم» اشاره کرد و گفت: به دلیل علاقه شخصی به این نویسنده دوست داشتم کتابی برای نوجوانان درباره او بنویسم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، رمان نوجوان من مهدی آذر یزدی هستم به قلم هادی حکیمیان در 278 صفحه و دو نسخه الکترونیکی و کاغذی به همت نشر صاد منتشر شد.

هادی حکیمیان مولف کتاب  من مهدی آذر یزدی هستم در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره این اثر اظهار داشت: تالیف اثر به سفارش ناشر نبود، بلکه خودم دوست داشتم به دلیل علاقه شخصی اثری درباره مرحوم آذریزدی بنویسم.

وی ادامه داد: با مرحوم آذریزدی در سال های آخر دبستان و راهنمایی با کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب آشنا شدم.

در سال هایی ایشان را در یزد و تهران دیده بودم و چون این نویسنده حق بزرگی بر گردن ما و ادبیات این سرزمین دارد، دوست داشتم کتابی بنویسم.

مرحوم آذر یزدی کار بزرگی انجام داد و ادبیات کودک و نوجوان را پایه گذاری کرد؛ آن هم در دهه 30 که هیچ ارگانی به فکر بچه ها نبود، مرحوم آذریزدی بدون پشتوانه توانست جریانی را در ادبیات به راه اندازد.

حکیمیان با تاکید بر این مطلب که مرحوم آذریزدی فرد بی ادعایی بود و تمام عمر و جوانی خود را برای ادبیات کودک و نوجوان صرف کرد، ابراز داشت: او حتی سال ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی حکیمیان از مرحوم آذریزدی نوشت/ دوستش داشتم برایش کتاب نوشتم!

هادی حکیمیان از مرحوم آذریزدی نوشت/ دوستش داشتم برایش کتاب نوشتم!