مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-20فرهنگي

«دیوارها سخن می گویند» جامعه شناسی انقلاب اسلامی است


مدیران هنری و فرهنگی در مراسم رونمایی از کتاب «دیوارها سخن می گویند» بر این نکته تاکید کردند که این کتاب اثری مهم برای جامعه شناسی انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از کتاب دیوارها سخن می گویند با حضور امراله فرهادی آردکپان، حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو-ایران، محمود شالویی سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یونس شکرخواه استاد ارتباطات و رسانه، سید غلامرضا کاظمی دینان از اساتید ارتباطات، مجید عباسی از اساتید حوزه گرافیک، احسان آقایی رییس موزه هنرهای معاصر و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر، عصر سه شنبه 27 مهر 1400 در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر برگزار شد.

احسان آقایی رییس موزه هنرهای معاصر در ابتدای این برنامه با خیرمقدم به حاضران اظهار امیدواری کرد که همه از کتاب استاد فرهادی لذت ببرند.

عطر همدلی در کتاب یونس شکرخواه استاد علوم ارتباطات و رسانه نیز در این مراسم عنوان کرد: روز خوبی است و خوشحالم.

چراکه انتشار این کتاب یک محبت بزرگ برای کمیسیون ملی یونسکو- ایران بود و همبستگی در آن دیده می شود و عطر همدلی از آن به مشام می رسد.

یونس شکرخواه استاد علوم ارتباطات و رسانه نیز در این مراسم عنوان کرد: روز خوبی است و خوشحالم و خوشحال تر بودم که برای نوشتن یک مطلب برای استاد فرهادی لذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دیوارها سخن می گویند» جامعه شناسی انقلاب اسلامی است

«دیوارها سخن می گویند» جامعه شناسی انقلاب اسلامی است