مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-20پزشكي

سهمیه پزشکان متخصص خراسان جنوبی از آبان توزیع می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در رابطه با تامین نیروهای متخصص، سهمیه خوبی برای کل استان خراسان جنوبی تخصیص داده شده و در حال پیگیری هستیم که هرچه سریع تر در آبان ماه توزیع متخصصان انجام شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در رابطه با تامین نیروهای متخصص، سهمیه خوبی برای کل استان خراسان جنوبی تخصیص داده شده و در حال پیگیری هستیم که هرچه سریع تر در آبان ماه توزیع متخصصان انجام شود.

محمد دهقانی فیروزآبادی، روز گذشته 27 مهرماه در نشست بررسی مشکلات و چالش های شبکه بهداشت و درمان فردوس در محل فرمانداری این شهرستان، گفت: در یک سال و نیم گذشته برای مدیریت، کنترل و مراقبت در مقابله با بیماری کرونا همه پای کار بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به رشد، توسعه و پیشرفت چشمگیر شهرستان فردوس در حوزه های مختلف سلامت اعم از بهداشتی، درمانی، آموزشی و.

افزود: از این جهت مقایسه فردوس با سایر شهرستان هایی که به لحاظ جمعیت، وسعت و سایر شاخصه ها هم رده این شهرستان هستند کار سختی نیست و اگر به نوبه خود سهمی در رقم خوردن این اتفاقات خوب داشته ایم باعث خوشحالی ما است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه اولویت ما نگاه عدالت محور برای توسعه متوازن همه شهرستان های استان است، تصریح کرد: نگاه عدالت محور برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه پزشکان متخصص خراسان جنوبی از آبان توزیع می شود

سهمیه پزشکان متخصص خراسان جنوبی از آبان توزیع می شود