مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-20سياسي

کارگروه بررسی مشکلات دستیاران تشکیل شود/ ارائه خدمات روانشناسی


دبیرکل شورای مرکزی مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی وزارت بهداشت خواستار ارائه خدمات رفاهی و روانشناسی و تشکیل کارگروه بررسی مشکلات دستیاران شد.

- به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نخستین روز از نشست سه روزه مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی وزارت بهداشت، در سالن اجتماعات سردار شهید قاسم سلیمانی مجتمع صندوق رفاه دانشجویان این وزارتخانه در خزرآباد ساری برگزار شد.

دکتر هومان پارسایی دبیرکل شورای مرکزی مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی وزارت بهداشت در این نشست با اشاره به تشکیل و راه اندازی این شورا در سال 1397 و تشکر از تلاش های مدیران به منظور پیگیری مطالبات دانشجویان گفت: با این پیگیری های مجدانه و روحیه مطالبه گری، به بخشی از مطالبات خود رسیدیم.

وی خطاب به اعضای جدید مجمع شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی گفت: موضوع تحقق بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی دستیاران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و افزایش 50 درصدی حقوق دستیاری و افزایش وام های دانشجویی جزو تلاش های مجمع قبلی بود و اعضای جدید باید در مسیر ایجاد شده توسط مجمع قبلی، هدفمند حرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه بررسی مشکلات دستیاران تشکیل شود/ ارائه خدمات روانشناسی

کارگروه بررسی مشکلات دستیاران تشکیل شود/ ارائه خدمات روانشناسی