مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-20اجتماعي

برگ سبز خودرو مورد تأیید راهنمایی و رانندگی است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان، تأیید اسناد خودرو توسط پلیس را کافی دانست و گفت: مردم دیگر به منظور ثبت سند خودروهایشان به دفاتر اسناد رسمی مراجعه نکنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، با بیان اینکه برگ  سبز ارائه شده توسط مالکان خودرو دارای اعتبار است، اظهار کرد: بر اساس آرای دیوان عدالت اداری، تایید دادستان کل کشور و رییس اصل 90 مجلس، برگ سبزی که بعد از تعویض پلاک به مالکان وسایل نقلیه تحویل داده می شود سند رسمی و حتمی است.

وی با اشاره به مراجعه مردم و صاحبان خودرو به دفاتر اسناد رسمی افزود: از همه شهروندان درخواست دارم دیگر به منظور ثبت سند خودروهایشان به دفاتر اسناد رسمی مراجعه نکنند، زیرا برگ سبز خودرو از دیدگاه پلیس و قانون سند حتمی و رسمی است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان، تأیید اسناد خودرو توسط پلیس را کافی دانست و بیان کرد: تا پیش از این اسناد خودرو از دو مرجع پلیس و مراکز اسناد رسمی موردبررسی قرار می گرفت ولی بر اساس قانون از این به بعد فقط تایید پلیس کفایت می کند.

طالبی با تأکید بر لزوم توجه مردم به تأییدیه برگ سبز خودرو توسط نیروی انتظامی تصریح کرد: در این شرایط کرونایی برخی از مردم به دلیل ندانستن قانون متأسفانه همچنان به دفاتر رسیم برای ثبت مالکیت مراجعه می کنند، لذا از تمامی آنان درخواست دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگ سبز خودرو مورد تأیید راهنمایی و رانندگی است

برگ سبز خودرو مورد تأیید راهنمایی و رانندگی است