مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-20سياسي

پیش نویس تبدیل مقطع دستیاری پزشکی به شغل تهیه شد


مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: پیش نویسی مبنی بر تبدیل مقطع دستیاری به شغل تهیه کرده ایم و تلاش داریم از طریق مجرای قانونی به این هدف دست یابیم اما باید روال حقوقی آن طی شود.

- به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نخستین روز از نشست سه روزه مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی وزارت بهداشت، در سالن اجتماعات سردار شهید قاسم سلیمانی مجتمع صندوق رفاه دانشجویان این وزارتخانه در خزرآباد ساری برگزار شد.

این نشست با هدف تبادل نظر و بارش افکار و همچنین رفع مشکلات، موانع و چالش های موجود بر سر راه فعالیت و خدمت دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی با حضور تمامی دبیران شوراهای صنفی دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شده و مشکلات و چالش ها و پیگیری مطالبات صنفی‏، رفاهی و آموزشی بیان شده است.

رحمان خدابنده لو مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: حدود 37 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی، نماینده ای به عنوان دبیر شورای صنفی در مقطع دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی دارد؛ در واقع شما صدای گویای دانشجویان و در مسیر پیگیری مطالبات صنفی، رفاهی، آموزشی و پژوهشی هستید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نویس تبدیل مقطع دستیاری پزشکی به شغل تهیه شد

پیش نویس تبدیل مقطع دستیاری پزشکی به شغل تهیه شد