مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-20سياسي

جذب معلم: نه به موازی کاری دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه ها


در این یادداشت با توجه به دغدغه کمبود معلم در آموزش و پرورش و ظرفیت محدود دانشگاه فرهنگیان، تبیین شده است که به جای موازی کاری دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه ها، -   مسعود صیامی دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی و مدیر دبیرستان شبانه روزی لامع درمیان آذر ماه سال گذشته بود که خبر نامه­نگاری وزیر علوم سابق جناب آقای دکتر غلامی به مقام معظم رهبری (دامه برکاته) در خصوص توسعه غیر کارشناسی دانشگاه فرهنگیان و نقش موازی این دانشگاه با سایر دانشگاه­های کشور و شیوه تربیت معلم خبرساز شد و حاشیه­هایی به همراه داشت.

یکی از نکات مهم مخالفت قاطع اکثر اساتید دانشگاه فرهنگیان و بعضاً دانشجویان فارغ­التحصیل این دانشگاه با نامه دکتر غلامی بود.

در شرایط حاد فعلی که ما با کمبود شدید معلم در بدنه­ی آموزش و پرورش مواجهه هستیم و به شیوه­های مختلف تلاش می­کنیم تا فقط کلاس­های درس­مان خالی از معلم نباشد.

  نگارنده­ی این متن فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان (تربیت معلم سابق) بوده و هم­اکنون دارای 14 سال خدمت تجربی در پست­های مختلف آموزش و پرورش کشور از مدیر آموزگار یک کلاس چندپایه تا مدیریت دبیرستان شبانه­روزی بوده و هم­اکنون نیز دانشجوی دکترای روان­شناسی تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد و استاد مدعو دانشگاه فرهنگیان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب معلم: نه به موازی کاری دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه ها

جذب معلم: نه به موازی کاری دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه ها