مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-20اقتصادي

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه شیراز و شرکت های دانش بنیان فارس


تفاهم نامه همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز و پردیس شرکت های دانش بنیان فارس؛ با هدف بهره گیری از ظرفیت های مشترک برای توسعه علم وفناوری، - ایسنا/فارس تفاهم نامه همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز و پردیس شرکت های دانش بنیان فارس؛ با هدف بهره گیری از ظرفیت های مشترک برای توسعه علم وفناوری، امضاء و مبادله شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز در آیین انعقاد این تفاهم نامه بیان کرد: این تفاهم نامه با هدف بهره گیری از ظرفیت های مشترک برای توسعه علم وفناوری و کمک به توسعه زیست بوم کسب وکارهای نوآورانه ودانش بنیان در فارس منعقد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه شیراز، سید مجتبی زبرجد، تقویت و توسعه همکاری ها و فعالیت های علمی و پژوهشی مشترک به ویژه شناسایی نیروهای نخبه و تیم ها و هسته های فناور و دانش بنیان را از مهم ترین موضوعات این تفاهم نامه عنوان کرد.

او افزود: همکاری در جذب منابع حمایتی از معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، برگزاری رویدادهای مشترک با موضوعات مهارت افزایی، همکاری در زمینه کشف و معرفی تیم ها و شرکت های مستعد برای استقرار در پردیس دانش بنیان، انجام پروژه های مشترک با محوریت شرکت های پردیس و تیم های فناور دانشگاه و تعاملات زیرساختی آموزشی در زیست بوم دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه شیراز و شرکت های دانش بنیان فارس

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه شیراز و شرکت های دانش بنیان فارس