مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-20دانش

هدایت تحصیلی رشته مهندسی شیمی


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امین لطیفی؛ یکی از مهم ترین مشکلات آموزش مهندسی در این عدم تناسب آموزش های دانشگاهی با الزامات و استانداردهای صنایع و نیز الزامات بازار کار است که فاصله زیاد این الزامات و انتظارات صنعت با دانش و مهارت کم دانش آموخته گان .

- اولین مطالعه مدون برای ارزیابی نیاز های آموزش مهندسی توسط ژوزف کستن در سال 1347 برای دانشکده فنی دانشگاه تهران انجام گرفت.

این مطالعه با مقایسه وضعیت مهندسی در ایران و آمریکا تأکید می کند که برخلاف آمریکا که صنایع گسترده و درونزا هستند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، امین لطیفی؛ یکی از مهم ترین مشکلات آموزش مهندسی در این عدم تناسب آموزش های دانشگاهی با الزامات و استانداردهای صنایع و نیز الزامات بازار کار است که فاصله زیاد این الزامات و انتظارات صنعت با دانش و مهارت کم دانش آموخته گان جویای کار مؤید این مسئله است.

این مشکلات در خصوص برخی رشته های صنایع ساختمانی مثل عمران و مکانیک، و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات چندان محسوس نیست، علت آن فاصله کم صنایع ساختمانی، رایانه و فناوری اطلاعات با درس ها و آموزش های دانشگاهی این رشته ها است؛ به نحوی که یک دانش آموخته فناوری اطلاعات باتوجه به سرعت روزافزون تغییرات فناوری و هماهنگی واحدهای آموزشی با این تغییرات، به محض فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت تحصیلی رشته مهندسی شیمی

هدایت تحصیلی رشته مهندسی شیمی