مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-20بين الملل

پیوستن رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اعتصاب غذای اسرا


در حالی که اعتصاب غذای اسرای جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای هفتمین روز پیاپی ادامه دارد، تعدادی از رهبران این جنبش نیز به اسرا پیوسته و اعتصاب غذا کردند.

- در حالی که اعتصاب غذای اسرای جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای هفتمین روز پیاپی ادامه دارد، تعدادی از رهبران این جنبش نیز به اسرا پیوسته و اعتصاب غذا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، اسرای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در چارچوب مقابله با اقدامات مدیریت زندان های رژیم صهیونیستی برای هفتمین روز پیاپی به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند.

محمد العامودی و حسنی عیسی ، دو تن از اسرای زندان ریمون با امتناع از نوشیدن آب، اعتصاب غذای خود را تشدید کردند که در نتیجه آن وضعیت جسمانی آن دو وخامت یافت و مسؤولان زندان مجبور شدند آن دو را به درمانگاه زندان منتقل کنند.

همچنین حال محمد مرداوی، دیگر اسیر فلسطینی به دلیل اعتصاب غذای مستمرش وخامت یافت، او به دلیل امتناع از خوردن غذا و دارو دچار یک بیماری مزمن ریوی شد.

دبیرکل و اعضای هیات عالی رهبری اسرای جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در زندان النقب در سلول انفرادی به سر می برند نیز به این اعتصاب غذا پیوستند.

علاوه بر اینها، کاید الفسفوس ، اسیر فلسطینی اعتصاب غذا کرده وضعیت جسمانی بسیار بدی دارد و برادر او از نهادهای حقوقی و موسسه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اعتصاب غذای اسرا

پیوستن رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اعتصاب غذای اسرا