مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-20سياسي

نیروهای نظامی نماد اقتدار ملت ایران تلقی می شوند


تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) تاکید کرد که نیروهای نظامی، ارتش و سپاه، نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران و باعث افتخار میهن هستند.

- ایسنا/فارس تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) تاکید کرد که نیروهای نظامی، ارتش و سپاه، نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران و باعث افتخار میهن هستند.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در دیدار با امیر ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد آجا در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم) و امام جعفر صادق علیه السلام، با اشاره به اهمیت و جایگاه خاص ارتش در کشور گفت: ارتش در نظام جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند و یک پدیده طاهر و طبق فرموده ی حضرت امام خمینی(ره) کلمه ی طیبه ی نظام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس شاهچراغ(ع)، کلانتری خاطرنشان کرد: ارتش ایران بر خلاف بسیاری دیگر از ارتش های جهان که وابسته اند، یک نهاد نظامی مستقل و سربلند است.

او با بیان اینکه بر اساس تحلیل های سیاسی، نگاه جهان به ارتش، سپاه و نیروهای نظامی ما یک نگاه افتخارآمیز است، گفت: ارتش، نگهبان ملت و وحافظ اساس استقلال کشور است و سپاه و ارتش، نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران و باعث افتخار میهن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای نظامی نماد اقتدار ملت ایران تلقی می شوند

نیروهای نظامی نماد اقتدار ملت ایران تلقی می شوند