مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-20سياسي

جزییات شکایت 195 نماینده مجلس از روحانی


نمایندگان مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چرایی تاخیر چندماهه در ترخیص کالا های اساسی مورد نیاز کشور، با 195 رأی موافق، 7 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 234 نماینده حاضر در صحن با این گزارش موافقت کرده و آن را به قوه قضاییه ارسال کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نمایندگان در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چرایی تاخیر چندماهه در ترخیص کالا های اساسی مورد نیاز کشور، با 195 رأی موافق، 7 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 234 نماینده حاضر در صحن با این گزارش موافقت کرده و آن را به قوه قضاییه ارسال کردند.

نهمین گزارش نظارتی مجلس از تخلفات دولت به قوه قضاییه ارسال شد، یکی از ظرفیت های موثر قانونی کشور اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس است که اگر قوه قضاییه به موقع به پرونده های آن رسیدگی کند حتی می تواند از استیضاح وزرا موثرتر باشد.

نشست علنی سه شنبه 27 مهرما به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی ساعت 7 و 58 دقیقه و با حضور 210 از نمایندگان آغاز شد.

رییس مجلس پیش از آغاز دستور کار جلسه، گفت: امروز دوازدهم ماه ربیع الاول و آغاز هفته وحدت است که این هفته و پیشاپیش میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) را به همه مسلمانان جهان به ویژه ملت عزیز و شریف ایران عرض تبریک و تهنیت می گویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات شکایت 195 نماینده مجلس از روحانی

جزییات شکایت 195 نماینده مجلس از روحانی