مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-20سياسي

ارائه لایحه بودجه به مجلس چند لایه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت: - عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از مصوبه امروز این کمیسیون برای ارائه چند لایه لایحه بودجه سالیانه به مجلس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع نحوه ارائه لایحه بودجه سالیانه کشور به مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون مصوب کردند که لایحه بودجه سالیانه کشور به صورت چند لایه به مجلس ارائه شود.

عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: طبق این مصوبه در مرحله اول ارائه لایحه بودجه عناوین برنامه ها ارائه می شود چرا که بودجه سالیانه باید مبتنی بر قانون برنامه باشد.

سلیمی خاطرنشان کرد: مرحله و لایه بعد بحث هزینه ها است که این بخش به دو قسمت تقسیم می شود هزینه های قابل اجتناب و هزینه های غیرقابل اجتناب.

وی افزود: در مراحل بعد بودجه دستگاه های اصلی سیاست گذار و در ادامه بودجه دستگاه های اجرایی و خدماتی که دستگاه های اجرایی باید ارائه دهند قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه لایحه بودجه به مجلس چند لایه می شود

ارائه لایحه بودجه به مجلس چند لایه می شود