مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-20سياسي

وضع قانون واکسیناسیون اجباری برای نمایندگان مجلس کانادا


با توجه به روی کار آمدن پارلمان جدید کانادا در تاریخ 22 نوامبر، اکثر اعضای پارلمان و هر شخص دیگری که وارد مجلس عوام می شود باید کاملاً علیه کرونا واکسینه شده باشد.

- با توجه به روی کار آمدن پارلمان جدید کانادا در تاریخ 22 نوامبر، اکثر اعضای پارلمان و هر شخص دیگری که وارد مجلس عوام می شود باید کاملاً علیه کرونا واکسینه شده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از CBCNews، هیئت حاکمه پارلمان که مسئول قوانین اداری است، امروز در بیانیه ای الزام به واکسینه شدن علیه کرونا در پارلمان را به این شرح اعلام کرد: این الزام برای هر شخصی که مایل به ورود به محوطه مجلس عوام است شامل اعضا و کارکنان آنها، کارکنان دفتر تحقیقات سیاسی، کارکنان ادارات، اعضای گالری مطبوعات پارلمان، بازدیدکنندگان تجاری پارلمان، پیمانکاران و مشاوران اعمال می شود.

این بیانیه ادامه می دهد که کسانی که دلیل پزشکی معتبری برای اجتناب از واکسیناسیون دارند می توانند نتیجه منفی آزمایش آنتی ژن سریع کرونا را ارائه دهند.

بر این اساس شرط ورود به پارلمان برای افراد واکسینه شده گذشت 14 روز پس از دوز دوم واکسن مورد تأیید بهداشت کانادا، خواهد بود.

سیاست واکسیناسیون اجباری در ادامه اقدامات پیشگیرانه ای است که در پارلمان وجود داشت، از جمله اجبار به پوشیدن ماسک و بستن محوطه برای عموم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع قانون واکسیناسیون اجباری برای نمایندگان مجلس کانادا

وضع قانون واکسیناسیون اجباری برای نمایندگان مجلس کانادا