مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-20سياسي

وفاق شیعه و سنی توطئه دشمنان را در نطفه خفه می کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: وفاق و همدلی شیعیان و اهل تسنن توطئه های دشمنان را در نطفه خفه می کند.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: وفاق و همدلی شیعیان و اهل تسنن توطئه های دشمنان را در نطفه خفه می کند.

آیت الله سید حسن عاملی در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در منطقه عنبران نمین اظهار کرد: استکبار جهانی با یأس و ناامیدی از هر دریچه ای سعی دارد تا با تحریک قومیت ها، قبایل، گروه ها و ملل مختلف زمینه به هم خوردن انسجام و وحدت را به نوعی شکل دهد در حالی که با هوشیاری جوامع اسلامی همه این توطئه ها خنثی شده و ختم به خیر خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز در سطح کشور و استان اردبیل بهترین تعامل و ارتباط را بین برادران شیعی و سنی شاهد هستیم که این امر اسباب ناراحتی و عصبانیت دشمنان و معاندان نظام اسلامی شده در حالی که همین وحدت و همگرایی می تواند نقطه تحول و توسعه پایدار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: به رغم همه شیطنت ها جمهوری اسلامی ایران امروز به کانون وحدت ملل و اقوام تبدیل شده و بیش از آن که دو دستگی در این بستر اتفاق بیفتد، با تمرکز بر احکام اسلام ناب محمدی (ص ) می توان اندیشه ها و آرمان ها را در مسیر صحیح و درست هدایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وفاق شیعه و سنی توطئه دشمنان را در نطفه خفه می کند

وفاق شیعه و سنی توطئه دشمنان را در نطفه خفه می کند