مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-20پزشكي

ابتلای 15 درصد مادران باردار به میگرن


متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ سردرد گفت: حدود 15 درصد از مادران باردار در سه ماهه اول بارداری خود به سردردهای میگرنی دچار می شوند.

- ایسنا/زنجان متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ سردرد گفت: حدود 15 درصد از مادران باردار در سه ماهه اول بارداری خود به سردردهای میگرنی دچار می شوند.

نوشین یمانی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با میگرن در دوران بارداری، اظهار کرد: میگرن، یکی از اختلالات شایع در دوران بارداری است که حدود 15 درصد از مادران باردار در سه ماهه اول بارداری خود به سردردهای میگرنی دچار می شوند و در بیشتر موارد این سردردها بعد از گذشت سه ماهه اول فروکش می کند.

وی با بیان اینکه افرادی که پیش از بارداری به میگرن مبتلا بوده اند امکان دارد اثرات متفاوتی را تجربه کنند، افزود: در برخی موارد ممکن است شدت سردردهای میگرنی در دوران بارداری کاهش پیدا کند و فرد سردردهای کمتری را تجربه کند و یا تاثیر عکس داشته و باعث افزایش سردردهای میگرنی شود.

متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ سردرد تصریح کرد: درمان در دوران بارداری با محدودیت هایی رو به رو بوده که در این دوره علاوه بر سلامت مادر، باید سلامت جنین را نیز در نظر گرفت؛ از این رو بیمار و پزشک باید از برخی درمان ها صرف نظر کنند تا آسیبی به جنین وارد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 15 درصد مادران باردار به میگرن

ابتلای 15 درصد مادران باردار به میگرن