مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 04:352021-10-20سياسي

شهیدابوالقاسم وحید: انقلاب باعث ماندگاری اسلام شده است


شهید ابوالقاسم وحید در بخشی از وصیت نامه خود آورده است « انقلاب باعث ماندگاری اسلام شده است، اگر انقلاب شکست بخورد دیگر خبری از اسلام نخواهد بود».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید ابوالقاسم وحید؛ بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون ما از اوییم و بازگشت همه به سوی اوست.

شکر و سپاس خدایی را که ما را هستی بخشید و از نعمت سلامتی عقل برخوردارمان کرد که راه خوب و بد را تشخیص داده و راه خوب را انتخاب کنیم.

درود و سلام بیکران بر پیامبران خدا مخصوصا پیامبربزرگ  اسلام و جانشینان بر حقش و نایب عظیم الشان آنان یعنی امام عزیز این انسان نمونه در تاریخ که واقعا این خود نعمتی بزرگ بود که خدا به این ملت مظلوم زیر ستم شاهنشاهی عطا فرمود؛ باید همه شکرگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدابوالقاسم وحید: انقلاب باعث ماندگاری اسلام شده است

شهیدابوالقاسم وحید: انقلاب باعث ماندگاری اسلام شده است