مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-20اقتصادي

جذب بیش از 8400 مشترک جدید گاز در کردستان


مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: با هدف توسعه گاز در استان و برخورداری حداکثری مردم از این نعمت الهی، این شرکت گامی فراتر از اهداف تعیین شده در اجرای انشعاب و اشتراک پذیری برداشته و از ابتدای سال 1400 تا پایان شهریور ماه تعداد 8487 انشعاب در نقاط مختلف .

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: با هدف توسعه گاز در استان و برخورداری حداکثری مردم از این نعمت الهی، این شرکت گامی فراتر از اهداف تعیین شده در اجرای انشعاب و اشتراک پذیری برداشته و از ابتدای سال 1400 تا پایان شهریور ماه تعداد 8487 انشعاب در نقاط مختلف استان اجرا و نصب کرده است.

احمد فعله گری در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد توجه و اهمیت به توسعه روستاها اظهارداشت :گرچه خشکسالی های پیاپی و جذابیت های شهری باعث مهاجرت روستاییان به شهرها در سال های گذشته شد اما توسعه زیرساخت های زندگی از جمله آب، برق، گاز، پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی و عشایر، تقویت امکانات رفاهی نظیر طرح های هادی و نوسازی خانه های روستایی از تدبیرهای کارساز دولت برای تحقق توسعه پایدار در روستاهاست.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به روند اجرای پروژه های گازرسانی در سطح استان بر اهتمام ویژه این شرکت در امر گازرسانی به روستاهای فاقد گاز طبیعی تاکید کرد و افزود: عملیات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بیش از 8400 مشترک جدید گاز در کردستان

جذب بیش از 8400 مشترک جدید گاز در کردستان