مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 20:052021-10-19سياسي

چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» در مشهد آغاز به کار کرد


آیین افتتاحیه چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور «مدهامتان» در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، معاون هماهنگی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امشب در آیین افتتاحیه مراسم چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور(مدهامتان) ضمن گرامیداشت اتفاق افتاد و جمع کثیری از شیعیان اهل بیت علیهم السلام به شهادت رسیدند برخی از افراطیون با سخنان ناصواب به این جریان ها دامن می زنند و جریانی را ایجاد می کنند که موجب شیعه کشی می شود اگر مدعی پیروی از پیامبر(ص) هستیم باید به گونه ای دیگری رفتار و عمل کنیم.

طاهریان تصریح کرد: مجموع ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور این افتخار را دارد که فعالیت هایش را بر دو محور اصلی قرآن و عترت بنا نهاده که چه در بخش هنری و چه در بخش فرهنگی از این دو محور خارج نیست.

مسابقات قرآنی مدهامتان به یک مسابقه معتبر در جامعه قرآنی تبدیل شده است وی اظهار کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان تبدیل به یک مسابقه معتبر در جامعه قرآنی شده که مایه مباهات است و اگر امروز می بینیم که در مساجد و هر محفلی که نماز جماعت اقامه می شود یک صفحه قرآن با عنوان تلاوت نور قرائت می شود از برکات همین کانون های فرهنگی هنری مساجد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» در مشهد آغاز به کار کرد

چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» در مشهد آغاز به کار کرد