مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 19:252021-10-19سياسي

موسوی: مانع زدایی از مسیر تولید، اولویت است


مانع زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و مانع زدایی از مسیر تولید، اولویت اصلی و اراده جدی دستگاه قضا است.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس تاکید کرد: مانع زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و مانع زدایی از مسیر تولید، اولویت اصلی و اراده جدی دستگاه قضا است.

با حضور رییس کل دادگستری فارس ساختمان اداره ثبت اسناد منطقه دو شیراز با بیش از 8 میلیارد تومان اعتبار ملی به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رییس کل دادگستری فارس عصر سه شنبه 27 مهرماه در این مراسم اظهار کرد: اداره ثبت اسناد و املاک به عنوان یکی از سازمان های تابعه قوه قضاییه، در زمره نهادهای مهم حاکمیتی قرار دارد و بر همین اساس وظایف و ماموریت های مهم و اساسی را در چارچوب نظام اداری بر عهده این سازمان اثرگذار قرار داده شده است.

او همچنین با اشاره به بی سابقه بودن تثبیت اراضی طی 4 دهه اخیر در فارس عنوان کرد: یکی از اداره های استان که کمترین شاکی و نارضایتی را دارد ادراه ثبت اسناد و املاک است که جای قدردانی از مدیرمحترم این مجموعه داریم.

رییس کل دادگستری فارس با اشاره به اینکه مبارزه با فساد در درون و بیرون مجموعه در دوران تحول و تعالی دستگاه های قضایی شدت گرفته است، افزود: امسال با افراد زیادی که برخی از آن ها مدیران کل بودند (3 نفر دستگیر) و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: مانع زدایی از مسیر تولید، اولویت است

موسوی: مانع زدایی از مسیر تولید، اولویت است