مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:352021-10-19ورزشي

رقابت حساس دوندگان صحرای ایران در پولادکف


رییس هیات دوومیدانی فارس از برگزاری رقابت حساس دوی صحرانوردی ایران در ارتفاعات پولادکف سپیدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، روح الله نجمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقابت حساس دوندگان صحرای ایران جایزه بزرگ پولادکف ساعت 9 صبح جمعه 30 مهرماه آغاز می شود.

رییس هیات دوومیدانی فارس افزود: با تایید فدراسیون دوومیدانی ایران و همکاری هیات فارس، مجموعه فرهنگی ورزشی پولادکف سپیدان برای دومین بار میزبان این رویداد مهم و حساس دوی صحرانوردی ایران شده است که مساعدت و تلاشهای مدیران مجموعه ورزشی پولادکف قابل تقدیر است.

نجمی افزود: حضور و رقابت دوندگان مطرح مرد و زن ایران از جمله رکورددار 100 کیلومتر کشور گرمابخش این رقابت خواهد بود که به همین خاطر از از سوی برگزارکنندگان مسابقه رعایت می شود.

سرپرست برگزاری این مسابقه گفت: رقابت مردان و زنان به فاصله نیم ساعت از محل پیست و هتل پولادکف آغاز می شود که دو مسیر 28 و 14 کیلومتری را طی خواهند نمود.

علی فرزامی افزود: تلاش های زیادی هم به جهت موافقت میزبانی و هم به جهت اجرای این مسابقات انجام شده است و هدف ما این بوده که با شعار بازگشت به زندگی بتوانیم در شرایط سختی که بیماری کرونا به لحاظ روحی و جسمی به هموطنان وارد کرده است ، آنان را پیوندی دوباره با ورزش بدهیم و امیدوارانه از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت حساس دوندگان صحرای ایران در پولادکف

رقابت حساس دوندگان صحرای ایران در پولادکف