مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:252021-10-19سياسي

غریب آبادی: به زودی پیشنهاد عملی ایران درخصوص پرونده منافقین به عراق ارائه می شود


دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران پرونده منافقین را از دیگر موضوعات مهم در حوزه همکاری های دو کشور دانست و تاکید کرد به زودی پیشنهادات عملی ایران در این زمینه به کشور عراق ارائه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز (سه شنبه)، با عبدالستار محمد، وزیر دادگستری عراق، و هیئت همراه دیدار و در خصوص مسائل فیمابین و تعاملات دوجانبه حقوقی و قضایی و حقوق بشری گفتگو کرد.

غریب آبادی ضمن ابراز امیدواری در خصوص گسترش روابط دو کشور در حوزه های مختلف به ویژه حوزه های حقوقی و قضایی اظهار داشت: یکی از برنامه های ستاد حقوق بشر، ترویج و حمایت از حقوق بشر و حقوق شهروندی بر اساس آموزه های دینی است.

وی با اشاره به رویکرد دوگانه کشورهای سلطه جو در خصوص حقوق بشر، افزود: پدیده حقوق بشر به ابزار سیاسی برای سوءاستفاده از کشورهای مستقل تبدیل شده، اما این موضوع نمی تواند مانع حرکت ما در پیشبرد مواضع حقوق بشری مان باشد و قطعاً اقدامات ویژه ای برای مقابله با رویکردهای دوگانه سیاسی کشورهای غربی در دستور کار خواهیم داشت.

دبیر ستاد حقوق بشر ایران با اعلام آمادگی ایران برای همکاری حقوق بشری با کشور عراق، اذعان داشت: این همکاری طیف گست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریب آبادی: به زودی پیشنهاد عملی ایران درخصوص پرونده منافقین به عراق ارائه می شود

غریب آبادی: به زودی پیشنهاد عملی ایران درخصوص پرونده منافقین به عراق ارائه می شود