مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 16:352021-10-19سياسي

محور وحدت قرآن است


امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: محور وحدت قرآن است چراکه پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرمایند چگونه می توانید کفر کنید وقتی قرآن در میان شما هست.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: محور وحدت قرآن است چراکه پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرمایند چگونه می توانید کفر کنید وقتی قرآن در میان شما هست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در همایش وحدت افزود: انسجام و اتحاد مایه پیروزی و پراکندگی مایه شکست است هر جا تفرقه به وجود آمده شکست در پی داشته و بزرگترین ملت ها را نابود کرده است لذا این امر خیلی اهمیت دارد که وحدت داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان بیان کرد: وحدت هزینه می خواهد و ما باید این هزینه را پرداخت کنیم و مدافع حقوق مسلمانان باشیم و این یکی از محورهای مهم است که در راستای وحدت مطرح می شود.

اسماعیل زهی افزود: به یکدیگر احترام بگذاریم و به همنوع خود محبت و در مقابل آحاد مسلمانان احسان پیشه کنیم که این از پایه های وحدت است.

وی گفت: بزرگترین محور وحدت سیره حضرت رسول (ص) و قرآن است که بهترین راهنمای ما در این زمان به شمار می روند.

امام جمعه مسجد مکی اظهار کرد: برترین تعلیم از آن قرآن کریم بوده لذا اشتباهاتی که در بقیه ادیان به وجود آمده ناشی از تحریف کتب مقدس است اما این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور وحدت قرآن است

محور وحدت قرآن است