مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 16:202021-10-19اقتصادي

گیلان ظرفیت تحقق یک میلیارد دلار صادرات غیرنفتی را دارد


استاندار گیلان با بیان اینکه ظرفیت تحقق یک میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در این استان وجود دارد، گفت: تسهیل برخی ضوابط این امر را حتی در کوتاه مدت نیز محقق می کند.

- ، ارسلان زارع عصر سه شنبه در جلسه توسعه صادرات گیلان با اشاره به کمبود نیروی انسانی در گمرکات استان، گفت: این موضوع در سطح ملی پیگیری و قول هایی داده شده اما اهمیت موضوع در شرایط فعلی به سبب حجم گسترده کار در آستارا انکارناپذیر است.

استاندار گیلان تصریح کرد: گشایش در وضعیت اقتصادی مردم و زمینه سازی برای رشد اقتصادی در سال آینده با همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی از حداکثر ظرفیت خود برای تحقق شعار سال و بسترسازی جهت تحول بزرگ استفاده کنند، افزود: در نگاه تئوری ممکن است رشد اقتصادی مدنظر رییس جمهور عملی نباشد اما هدف ارزشمندی است و باید برای آن تلاش کرد.

استاندار گیلان با تاکید بر استفاده حداکثری از منابع موجود، بیان کرد: فراهم کردن تسهیلات برای تجار باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

زارع با اشاره به صادرات 315 میلیون دلاری در نیمه نخست امسال، گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان ظرفیت تحقق یک میلیارد دلار صادرات غیرنفتی را دارد

گیلان ظرفیت تحقق یک میلیارد دلار صادرات غیرنفتی را دارد