مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 16:102021-10-19ورزشي

گلایه از کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه ساری


سرمربی تیم نساجی مازندران، با وجود کسب پیروزی تیمش در شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از کیفیت بد زمین ورزشگاه شهدای ساری گلایه کرد.

- ، ساکت الهامی شامگاه سه شنبه پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر تیم فجر سپاسی شیراز دربازی خانگی در ورزشگاه شهدای ساری در نشست خبری گفت: هرچند بازی امروز را پیروز شدیم، اما واقعاً بازی کردن در ورزشگاه شهدای ساری کیفیت لازم و حداقل ها را نداشت.

وی افزود: صادقانه بگویم، شاید گلی را که تیم نساجی به تیم فجر زده، شانسی و روی یک اتفاق بوده کیفیت فوتبالی را که باید و شاید مورد نظر و هدف ما بوده دراین زمین نتوانستیم ارائه کنیم.

می زدیم زمین هوا می رفت! سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد، من نمی دانم واقعاً چه بگویم و خسته شدیم از گفتن وتکرار مشکلات زمین فوتبال در مازندران، این شرایط خوشبختانه برای دیگر تیم های لیگ برتری نیست و متأسفانه نساجی باید مثل یک غریبه این وضعیت را تحمل کند.

الهامی گفت، بازیکنان ما در شرایط مالکیت توپ، برای ایست ساده توپ پرش می کرد و هوا می رفت، یک جا توپ گیر می کرد، یک نقطه از زمین چاله داشت و مشکلاتی ازاین دست در ورزشگاه شهدای ساری متأسفانه وجود دارد که واقعاً در شروع لیگ با چنین مشکلاتی مواجه هستیم ونمی دانم که چه کار باید بکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه ساری

گلایه از کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه ساری