مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 15:552021-10-19ورزشي

ضرورت احیای بازی های بومی و محلی در رشت/ امکانات ورزشی عادلانه توزیع شود


رییس شورای شهر رشت با اشاره به ضرورت احیای بازی های بومی و محلی در این شهر برای ایجاد نشاط اجتماعی، گفت: امکانات ورزشی باید به صورت عادلانه در محلات توزیع شود.

- ، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر سه شنبه در دیدار با رییس هیئت ورزش های همگانی گیلان با اشاره به دور شدن مردم از انجام ورزش با پیشرفت و ماشینی شدن زندگی، اظهار کرد: این موضوع سبب کم تحرکی و افزایش چاقی و مشکلات جسمانی و دیابت و بروز بیماری های مختلف در جامعه شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در زمینه توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی، ادامه داد: یکی از رسالت های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، توجه و توسعه ورزش همگانی در محلات شهر است.

رییس شورای شهر رشت با اشاره به کم هزینه بودن ورزش های همگانی، اضافه کرد: 64 رشته ورزشی تحت عنوان ورزش همگانی وجود دارند.

وی در ادامه بر ضرورت احیای بازی های بومی و محلی تأکید کرد و گفت: توجه به این بازی ها و احیای آنها زمینه ایجاد نشاط و تحرک را در میان شهروندان فراهم می کند.

واثق کارگرنیا با بیان اینکه گسترش بازی های رایانه ای و تلفن همراه سبب کم تحرکی در میان کودکان و نوجوانان شده است، تصریح کرد: در محلات رشت استعدادهای ورزشی خوبی نهفته است که باید به آن توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احیای بازی های بومی و محلی در رشت/ امکانات ورزشی عادلانه توزیع شود

ضرورت احیای بازی های بومی و محلی در رشت/ امکانات ورزشی عادلانه توزیع شود