مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 15:102021-10-19دانش

افتتاح 3 خوابگاه دانشجویی دخترانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاح و بهره برداری از سه خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه های ارومیه، سنندج و علوم پزشکی دامغان با حضور وزیر علوم، - افتتاح 3 خوابگاه دانشجویی دخترانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به همت بنیاد 15 خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، سه خوابگاه دخترانه دانشجویی جدید در دامغان، ارومیه و سنندج احداث و تحویل وزارتخانه های علوم و بهداشت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاح و بهره برداری از سه خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه های ارومیه، سنندج و علوم پزشکی دامغان با حضور وزیر علوم، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مدیران عامل گروه تدبیر و بنیاد 15 خرداد و معاون وزیر بهداشت درمحل نمایشگاه دائمی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.

در این مراسم محمدعلی زلفی گل، وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: بهترین سرمایه گذاری در کشور، هزینه برای آینده سازان و نخبگانی است که نیروی انسانی و سرمایه اصلی کشور را خواهند ساخت.

وی افزود: از مخبر و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) واقعا بابت برعهده گرفتن مسئله ساخت خوابگاه های دانشجویی دختران و رفع دغدغه خانواده ها و دانشجویان متشکرم، آن هم در شرایطی که ستاد درگیر پروژه های بزرگ و ملی متعدد دیگری است که هرکدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 خوابگاه دانشجویی دخترانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

افتتاح 3 خوابگاه دانشجویی دخترانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)