مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 15:002021-10-19اجتماعي

سرشماری تابستانه حیات وحش پلنگ دره انجام شد


رییس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: سرشماری تابستانه حیات وحش با حضور جمعی از محیط بانان، کارشناسان و همیاران محیط زیست در منطقه پلنگ دره قم انجام شد.

- ایسنا/قم رییس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: سرشماری تابستانه حیات وحش با حضور جمعی از محیط بانان، کارشناسان و همیاران محیط زیست در منطقه پلنگ دره قم انجام شد.

طیب احمدی در سخنانی اظهار داشت: سرشماری تابستانه حیات وحش همچون سنوات گذشته با حضور جمعی از محیط بانان، مأموران اجرایی و همیاران محیط زیست در منطقه حفاظت شده پلنگ دره ترتیب یافت.

وی با بیان اینکه عملیات سرشماری حیات وحش به صورت پیمایشی و مشاهده مستقیم انجام می گیرد، خاطرنشان کرد: در این عملیات آمار دقیق تمام پستانداران موجود در منطقه احصاء شده و در راستای برنامه ریزی و مدیریت بهینه مناطق، زیستگاه ها و گونه های جانوری مورد استفاده قرار می گیرد.

رییس اداره حیات وحش محیط زیست استان قم در پایان تصریح کرد: محیط بانان و کارشناسان این اداره کل با وجود همه موانع و مشکلات، دلسوزانه و متعهدانه از عرصه های طبیعی استان حراست و پاسداری کرده و خوشبختانه شاهد بهبود نسبی آمار حیات وحش در مناطق و زیستگاههای طبیعی استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشماری تابستانه حیات وحش پلنگ دره انجام شد

سرشماری تابستانه حیات وحش پلنگ دره انجام شد