مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:552021-10-19سياسي

نبود سالن سینما زیبنده مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیست


معاون اداری و مالی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نبود سالن سینما زیبنده شهر یاسوج با جمعیت زیاد نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالحمید قره داغی به مشکلات اداری و مالی کارکنان اشاره کرد و گفت: آمدم تا از طرف خودم و رییس ساخته و راه اندازی کردیم و این را ماحصل تلاش شبانه روزی همکاران می دانیم.

قره داغی تصریح کرد: با رایزنی هایی که با شهرداری و شورای شهر یاسوج انجام دادیم امیداوریم با همکاری و تعامل بتوانیم یاسوج را هم به دایره سینمای کشور اضافه کنیم و مردم عزیز این شهر را از وجود این نعمت برخوردار سازیم.

رییس حوزه هنری استان نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت ها و محرومیت های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان از نظر منابع طبیعی و انسانی، استانی غنی است اما هنوز از این غنای خود نتوانسته در راه رشد و توسعه اش بهره مند شود.

شریف اسلامی افزود: کهگیلویه و بویراحمد از سوی رژیم پهلوی مورد ظلم واقع شد و به عمد در محرومیت نگه داشته شد و هر چه این استان اکنون دارد به برکت انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: محرومیتهای مانده از گذشته در کنار جغرافیای کوهستانی و صعب العبور استان منجر شده تا هنوز این استان به نسبت سایر استانها با مشکلات عدیده ای در بحث توسعه دست به گریبان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود سالن سینما زیبنده مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیست

نبود سالن سینما زیبنده مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیست