مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:502021-10-19ورزشي

برگزاری وبینار آموزشی دبیری و سردبیری خبر


فرهنگسرای تخصصی رسانه 28 مهرماه وبینار آموزشی «دبیری و سردبیری خبر در رسانه ها» را با حضور مهدی اسماعیلی به صورت رایگان برگزار می کند.

- ایسنا/اصفهان فرهنگسرای تخصصی رسانه 28 مهرماه وبینار آموزشی دبیری و سردبیری خبر در رسانه ها را با حضور مهدی اسماعیلی به صورت رایگان برگزار می کند.

فاطمه شفیعی با اعلام این خبر به ایسنا می گوید: عالم روزنامه نگاری و رسانه به سرعت در حال تحول است و ما نیز باید همگام با این تحولات، دانش خود را به روز کنیم.

او ادامه می دهد: معمولاً در فرایند تهیه یک خبر فقط به نقش خبرنگار و یا عکاس توجه می شود، حال آنکه دبیران و سردبیران، نقش مهمی در شکل دادن به محصول نهایی ای دارند که به عنوان خبر یا گزارش و مصاحبه در رسانه ها منتشر می شود.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه (وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان) خاطر نشان می کند: ازآنجاکه در دوره های آموزشی اغلب تمرکز بر بحث خبرنگاری و عکاسی است، تصمیم گرفتیم در یک وبینار آموزشی به بحث دبیری و سردبیری خبر در رسانه ها بپردازیم.

شفیعی یادآور می شود که رضا اسماعیلی، سردبیر سابق روزنامه اطلاعات و یکی از مدرسان دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وبینار درباره وظایف و تکنیک های جدید دبیری و سردبیری سخن خواهد گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبینار آموزشی دبیری و سردبیری خبر

برگزاری وبینار آموزشی دبیری و سردبیری خبر