مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:252021-10-19اقتصادي

اصناف و بازاریان مراعات حال مردم را بکنند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: در شرایط فعلی اقتصادی و معیشتی، انتظار می رود اصناف و بازاریان و کسبه بیش ازپیش در فروش و قیمت گذاری کالاها مراعات حال مردم را بکنند.

- حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، در دیدار رییس و معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از اصناف و روسای اتحادیه های اصناف بجنورد، بر مراعات بیشتر حال مردم توسط اصناف و بازاریان تأکید کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود در کشور و استان، اصناف و بازاریان باید در فروش و قیمت گذاری کالاها به صورت ویژه رعایت حال مردم را بکنند، همان گونه که در گذشته نیز همواره کاسبان و بازاریان در همه احوال کمک کننده و دستگیر مردم بوده اند و به همین دلیل نیز به کاسبان و بازاریان لقب حبیب خدا داده اند.

رییس ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان شمالی در ادامه اظهار کرد: همچنین باید در بازار مسئله امربه معروف و نهی از منکر در قالب مسئولیت پذیری و احساس تکلیف انجام شده تا شاهد کاهش اقدامات ناصواب و نادرست احتمالی در مسئله بازار و تعامل آن با مردم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با انتقاد از فعالیت نادرست و خلاف شأن خانم ها در برخی مغازه ها، گفت: گاهی اوقات مسائلی از این قبیل در بازار و ویترین مغازه ها مشاهده می شود که نیازمند نظارت بیشتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف و بازاریان مراعات حال مردم را بکنند

اصناف و بازاریان مراعات حال مردم را بکنند