مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-19اقتصادي

هدف گذاری رشد اقتصادی 8 درصدی در استان سمنان


رشد اقتصادی هشت درصدی تعیین شده برای این استان باید با استفاده از ظرفیت ها، استقبال از سرمایه گذاران، احیای واحدهای راکد و کار جهادی محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع کاربلد و متخصص است، در استان بهره مند شده و مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بررسی و تصمیم گیری شد.

استاندار سمنان عنوان کرد: در این جلسه با پرداخت تسهیلات رونق تولید، به مبلغ 538 میلیارد تومان به 157 طرح صنعتی و کشاورزی برای ایجاد 118 فرصت شغلی مستقیم موافقت شد.

هاشمی با بیان اینکه حفظ وضع موجود، احیای واحدهای صنعتی راکد و استقبال از سرمایه گذاری جدید اولویت ما در استان است، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه فعال کردن واحدهای راکد در تملک بانک ها، با همکاری بانک های عامل و رسیدگی به موانع موجود، به نتیجه مطلوبی برسیم.

وجود 147 واحد تولیدی راکد در استان سمنان استاندار سمنان از وجود 147 واحد تولیدی راکد در این استان خبر داد و افزود: حداقل و کف اقدامات خود را برای حفظ وضع موجود در نظر گرفته ایم؛ اما در کنار آن برای استقبال از سرمایه گذاری جدید نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جنگ امروز اقتصادی است و ما به عنوان سربازان این جنگ، باید تلاش کنیم تا موانع را از سر راه تولید و سرمایه گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری رشد اقتصادی 8 درصدی در استان سمنان

هدف گذاری رشد اقتصادی 8 درصدی در استان سمنان