مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 13:302021-10-19ورزشي

کلاس های دانش افزایی، ارتقا و کارگاه های ورزشی در کیش برگزار می شود


مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: جهت ارتقای سطح فنی ورزشکاران و مربیان، کلاس های مربیگری، داوری، دانش افزایی، ارتقا و کارگاه ها با همکاری فدراسیون های ورزشی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، در جشنواره فرهنگی ورزشی که دومین روز از هفته تربیت بدنی در سالن کوثر برگزار شد، با اشاره محدودیت های کرونایی در دو سال گذشته اظهار داشت: شرایط برای شروع دوباره ی برنامه های ورزشی در بخش های برکزاری کلاس های آموزشی، میزبانی مسابقات و اردوهای ورزشی مهیا شده و برنامه های خوبی در این خصوص تدوین شده اند.

عزیزاله فرضی پور ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به ورزشکاران، ورزش دوستان، مربیان، داوران و پیشکسوتان ورزشی و تقدیر از همراهی روسای هیئت های ورزشی، گفت: برنامه هایی برای اعزام ورزشکاران به مسابقاتی که برابر تقویم فدراسیون های ورزشی تدارک دیده شده است، و جهت ارتقای سطح فنی ورزشکاران و مربیان، کلاس های مربیگری، داوری، دانش افزایی، ارتقا و کارگاه ها با همکاری فدراسیون ورزشی برنامه ریزی شده اند.

مدیر ورزش موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با اشاره به همزمانی هفته تربیت بدنی و هفته وحدت، اظهار داشت: برنامه هایی برای بزرگداشت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های دانش افزایی، ارتقا و کارگاه های ورزشی در کیش برگزار می شود

کلاس های دانش افزایی، ارتقا و کارگاه های ورزشی در کیش برگزار می شود