مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-19اقتصادي

محرابیان: مصارفمان را باید در بخش شرب، صنعتی و به ویژه کشاورزی مدیریت کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان که صبح امروز برای بازدید از پروژه های آبی استان همدان، به این استان سفر کرده در حاشیه بازدید از سد اکباتان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره وضعیت منابع آبی کشور اظهار کرد: - وزیر نیرو با اشاره به تامین آب مورد نیاز مردم با رصد دائمی و مدیریت مصرف گفت: مصمم هستیم شرایط آب کشور را واضح و شفاف با مردم در میان بگذاریم و با همراهی آن ها نگذاریم کشور دچار مشکل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان که صبح امروز برای بازدید از پروژه های آبی استان همدان، به این استان سفر کرده در حاشیه بازدید از سد اکباتان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره وضعیت منابع آبی کشور اظهار کرد: در ابتدای سال آبی جدید بایستی وضعیت منابع و شرایط آبی کشور تشریح و برای مردم بیان شود.

همچنین راهبرد وزارت نیرو نیز این است که با تسلط و اشراف بر وضعیت آب کشور و داشتن برنامه مدون برای مواجهه با شرایط این سال آبی، گام به گام و همراه با مردم برای مدیریت منابع از یک سو و مدیریت تقاضا و مصرف از سوی دیگر به سمت سال آبی آینده پیش ببریم.

وی اضافه کرد: سال آبی گذشته نسبت به سال آبی قبل از آن 50 درصد کاهش نزولات داشتیم و نسبت به میانگین بلندمدت 37 درصد بارندگی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرابیان: مصارفمان را باید در بخش شرب، صنعتی و به ویژه کشاورزی مدیریت کنیم

محرابیان: مصارفمان را باید در بخش شرب، صنعتی و به ویژه کشاورزی مدیریت کنیم