مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-19اقتصادي

اختصاص 10 میلیارد تومان برای هزینه های جاری اندیکا


استاندار خوزستان به اختصاص 10 میلیارد تومان برای هزینه های جاری اندیکا از سوی دولت اشاره کرد و گفت: این مبلغ برای رفع مشکلات شهرستان کافی و در اختیار فرماندار اندیکا می گیرد.

- ، صادق خلیلیان ظهر امروز در نشست قرارگاه بازسازی زلزله اندیکا با حضور رییس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: زلزله باعث شده تا محرومیت اندیکا پیش روی همگان نمایان شود اینکه یک منطقه ای همچنان از نظر زیرساخت ها در محرومیت به سر می برد.

استاندار خوزستان، مردم اندیکا را مولد دانست و تصریح کرد: این جمعیت از طریق یک زندگی طبیعی و فرهنگ ناب تولید را انجام می دهند و ما باید زیرساخت های مورد نیاز را برای زندگی و برای پشتیبانی از تولید برای این قشر فراهم کنیم.

وی بیان کرد: موضوع زلزله باید به یک فرصت تبدیل شود و ضمن بازسازی آثار زلزله نیز ارتقایی در منطقه به وجود آید و ازاین رو همه دستگاه ها باید این موضوع را مدنظر خود قرار بدهند.

وی، یکی از زیرساخت ها را موضوع راه و جاده های مواصلاتی عنوان کرد و گفت: برای انجام هر اقدامی به راه و جاده مواصلاتی نیاز است که ازاین رو باید راه و جاده های موجود تقویت و به استاندارد حداقل نسبی متناسب با آن روستا برسد و به مناطقی که راه دسترسی وجود ندارد، راه دسترسی ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 میلیارد تومان برای هزینه های جاری اندیکا

اختصاص 10 میلیارد تومان برای هزینه های جاری اندیکا