مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-19ورزشي

آمادگی آموزش و پرورش برای استخدام مدال آوران مسابقات جهانی کُشتی نروژ


بر اساس توصیه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و همچنین طبق تفاهم نامه بین آموزش و پرورش و فدراسیون کشتی، - سرپرست وزارت آموزش و پرورش  گفت: بر اساس توصیه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و همچنین طبق تفاهم نامه بین آموزش و پرورش و فدراسیون کشتی، آمادگی خود را برای استخدام مدال آوران مسابقات جهانی کشتی نروژ اعلام می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی؛ در جلسه ای که با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، برگزار شد، از آمادگی وزارت آموزش و پرورش، برای استخدام مدال آوران مسابقات جهانی کشتی نروژ بر اساس توصیه رهبر معظم انقلاب و همچنین بند 3 تفاهم نامه بین آموزش و پرورش و فدراسیون کشتی خبر داد و اظهار کرد: باید قدردان تلاش های صادقانه فدراسیون کشتی باشیم و همگی به آن افتخار کنیم زیرا با وجود شرایط کرونایی و اعمال محدودیت ها، نوجوانان ما، بی نظیرترین و پرافتخارترین دوران کشتی را رقم زدند.

وی افزود: نیت خالص و تلاش های مضاعف فدراسیون کشتی موجب کسب نتایج درخشان و موفقیت های کم نظیر کشتی گیران در مسابقات جهانی اسلو شد.

کاظمی با تحسین نگرش علیرضا دبیر، مبنی بر عبور هر گونه موفقیت در ورزش کشتی از مسیرآموزش و پرورش تصریح کرد: با تمام توان هرگونه همکاری را با فدراسیون کشتی خواهیم داشت زیرا ورزش کشتی، برخاسته از تمدن کهن ایرانی است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی آموزش و پرورش برای استخدام مدال آوران مسابقات جهانی کُشتی نروژ

آمادگی آموزش و پرورش برای استخدام مدال آوران مسابقات جهانی کُشتی نروژ