مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-19سياسي

احیای جهاد سازندگی با نگاه به آینده باشد


عضو شورای مرکزی جهادسازندگی سابق گفت: جهادسازندگی ابتدای انقلاب نفخه ای بود که آمد و رفت و الان باید نفخه دیگری بیاید و با نگاه به آینده جهادسازندگی جدید شکل گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جلیل بشارتی امروز در نشست بررسی طرح پیشنهادی احیای جهادسازندگی دولت سیزدهم از نگاه فعالان اقتصادی و صاحب نظران جهادی به میزبانی مجمع مرکزی جهادگران کشور در محل بسیج اقشار، بیان کرد: جهادسازندگی یک نفخه مسیحایی بود که آمد و رفت و ما نمی توانیم آن جهادسازندگی را با زبان معرفی کنیم، آن زمان گاهی می شد که 20 روز هم نمی توانستیم به خانه برویم، روزها در روستاها خدمت می کردیم و شب ها در کمیته انقلاب اسلامی پاسداری می کردیم و فرصت نمی کردیم به خانه برویم، بعد از آن سپاه و پس از آن بسیج میلیونی تشکیل شد.

  وی گفت: وقتی امام فرمان تشکیل جهادسازندگی دادند، همه اقشار از روحانی، آهنگر، کاسب، دانش آموز، دانشجو و استاد همه آمدند، یاران ما در جهاد سازندگی شهید شدند و من است، گفت: رییس جمهور در سایه حمایت مقام معظم رهبری پیشنهاد احیای جهادسازندگی را مطرح کرده است، قرار نیست که گروه های جهادی از بین بروند.

اما آن جهادسازندگی نفخه ای آمد، شما را دید و رفت، نفخه ای دیگر رسید، بنابراین به نظر من جهادسازندگی اول انقلاب یک نسیم الهی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای جهاد سازندگی با نگاه به آینده باشد

احیای جهاد سازندگی با نگاه به آینده باشد