مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-19ورزشي

12 همراه بدون مجوز تیم ملی فوتبال در سفر بحرین


سفرهای انجام شده در فدراسیون فوتبال مدتی است که به عنوان یکی از مباحث اصلی در این فدراسیون مطرح است، به عنوان مثال در سفر به لیتوانی در جام جهانی فوتسال افراد اضافه ای کنار عزیزی خادم دیده می شدند تا جایی که علیرضا خسروی، دبیر شورای برون مرزی وقتی در گفت وگویی رادیویی در این باره مورد سؤال قرار گرفت اعلام کرد که این موضوع را از فدراسیون پیگیری می کنند.

ماجرا از این قرار است که فدراسیون فوتبال یا هر فدراسیون و تیم ورزشی که راهی مسابقات یا حتی اردوی تدارکاتی می شود، باید از شورای برون مرزی مجوز بگیرد.

در این مجوز تعداد نفرات به تفکیک مشخص می شود و هر فدراسیون یا تیمی که مازاد بر مجوز اقدام به اعزام نفرات کند، باید پاسخگوی نهادهای نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور باشد، در این مورد حتی سابقه داشته است فردی که بدون مجوز چنین کاری را انجام داده به انفصال از خدمت محکوم شده است.

این در شرایطی است که فدراسیون فوتبال در سفر به بحرین (خرداد ماه سال جاری در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022) اقدام به اعزام 12 مسافر مازاد بر مجوز شورای برون مرزی کرده است.

طبق مجوزی که شورای برون مرزی در تاریخ 29 اردیبهشت ماه 1400 صادر کرده بود و این نامه به امضای علیرضا خسروی، دبیر شورای برون مرزی رسیده بود، فدراسیون فوتبال برای اعزام تیم ملی به بحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 همراه بدون مجوز تیم ملی فوتبال در سفر بحرین

12 همراه بدون مجوز تیم ملی فوتبال در سفر بحرین