مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-19اقتصادي

قلعه تاریخی کنجان چم به بخش خصوصی واگذار شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: یکی از مزیت های سرمایه گذاری در بخش گردشگری مرتفع شدن نیازهای شهرستان در حوزه اقتصاد است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: یکی از مزیت های سرمایه گذاری در بخش گردشگری مرتفع شدن نیازهای شهرستان در حوزه اقتصاد است.

عبدالمالک شنبه زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان این خبر که براساس ماده 27 مبنی بر واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی برای بهره برداری گردشگری، با پیگیری های انجام شده، قلعه تاریخی کنجانچم واقع در شهرستان مهران به بخش خصوصی واگذار شد، اظهار کرد: این قلعه دارای ظرفیتی بسیار بالا برای تبدیل شدن به یک مکان گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام افزود: با سرمایه گذاری در بخش گردشگری تاریخی فرهنگی می توان بخشی از نیازهای شهرستان مهران در حوزه اقتصاد و اشتغال را مرتفع کرد.

وی با بیان اینکه با واگذاری این اماکن تاریخی به بخش خصوصی نگهداری، مرمت و احیای این ابنیه با سهولت بیشتری انجام می شود، گفت: بخش خصوصی با حفظ فضای تاریخی و اصلی بنا، از این اماکن به عنوان محل های گردشگری و اقامتی کوتاه مدت برای افراد و گروه های گردشگر استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه تاریخی کنجان چم به بخش خصوصی واگذار شد

قلعه تاریخی کنجان چم به بخش خصوصی واگذار شد