مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-19اقتصادي

احیای جهاد سازندگی به تقویت نظام تولید کمک خواهد کرد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: احیای جهاد سازندگی در کنار عمران و آبادانی روستاها به تقویت نظام تولید در استان اردبیل کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل نیکشاد ظهر سه شنبه در نشست گروه جهادی حیدرییون استان اردبیل اظهار کرد: در سال های اخیر اقتصاد کشور به نقطه تمرکزگرایی در مناطق شهری و تقویت بازار سرمایه رسیده در حالی که باید بازار تولید و نظام اقتصادی را در مناطق روستایی احیا کرد.

وی ضرورت توجه اساسی و زیربنایی به مناطق روستایی و فعالیت جوانان را در این مناطق یادآور شد و تصریح کرد: متأسفانه مهاجرت معکوس از روستاها فضایی را فراهم کرده تا بیشتر افراد سالخورده در این مناطق سکونت گزینند در حالی که اقتصاد امروز، اقتصاد بر پایه نظام تولید محصولات استراتژیک با تلاش متخصصان و نیروهای جوان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در همه کشورها به این نتیجه رسیدند که بالاتر از قدرت نظامی در معادلات دیپلماسی، قدرت تولید به ویژه تولید محصولات استراتژیک نظیر گندم، ذرت، دانه های روغنی و… مؤثر و تأثیرگذار است و قطعاً باید این فرآیند را در برنامه ریزی ها هدف گذاری کنیم.

نیکشاد بخش کشاورزی را تاج اقتصاد کشور و استان اردبیل اعلام کرد و افزود: با شکل گیری گروه حیدرییون و نیروهای جهادی بسیجی قطعاً در منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای جهاد سازندگی به تقویت نظام تولید کمک خواهد کرد

احیای جهاد سازندگی به تقویت نظام تولید کمک خواهد کرد