مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-19اقتصادي

واکنش به اعلام سازمان غذا و دارو درباره تکرار ماجرای بندر بیروت


به دنبال اظهارات رییس سازمان غذا و دارو درباره اینکه وضعیت بی حساب و کتاب ورود کالا در گمرک کار اشتباهی بوذ و بندر بیروت یک نمونه از آن است، گمرک ایران در واکنشی کنایه آمیز اعلام کرده است «ضمن تشکر از حساسیت جنابعالی امید است با رصد لحظه ای این مرجع بر .

- به دنبال اظهارات رییس سازمان غذا و دارو درباره اینکه وضعیت بی حساب و کتاب ورود کالا در گمرک کار اشتباهی بوذ و بندر بیروت یک نمونه از آن است، گمرک ایران در واکنشی کنایه آمیز اعلام کرده است ضمن تشکر از حساسیت جنابعالی امید است با رصد لحظه ای این مرجع بر اقلام مرتبط وارده شاهد اتفاقات و تبعات ناگواری در این خصوص نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان حواشی دپوی 1300 تن سرم وارداتی در گمرک و عدم تعیین تکلیف آن از سوی سازمان غذا و دارو، اختلاف نظرهای بین این دو سازمان واکنشهای متفاوتی به همراه داشته است، این در حالی است که به تازگی شانه ساز -رییس سازمان غذا و دارو- ورود و دپوی 1300 تن سرم که در دو ماه گذشته وارد گمرک شده را رد کرده و آن را متعلق به سال 1395 دانسته است.

وی البته در اظهاراتش گفته بود که اتفاقی که در بندر بیروت افتاد باید برای همه ما درس عبرت باشد که ممکن است بدون هیچ ضبط و ثبتی محموله هایی وارد گمرک ما کنند و اتفاقی اعم از بیولوژیک یا اتفاقاتی مانند بندر بیروت رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به اعلام سازمان غذا و دارو درباره تکرار ماجرای بندر بیروت

واکنش به اعلام سازمان غذا و دارو درباره تکرار ماجرای بندر بیروت