مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-19سياسي

مسئولین استان بوشهر از مردم به ویژه زوج های جوان حمایت کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با توجه شرایط اقتصادی و معیشتی مسئولین استان بوشهر از مردم به ویژه زوج های جوان حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه شنبه در مراسم جشن بزرگ بیعت و نشست جوانان خواهر در مصلا جمعه بوشهر اظهار داشت: انتظار ظهور یکی از یکی از ویژگی های یاران امام زمان (عج) است.

وی تصریح کرد: انتظار حیات آفرین، امیدساز، ایجاد نشاط و چشم انداز به آینده است و انتظار امام زمان (عج) سازنده و انسان ساز است.

امام جمعه بوشهر افزود: منتظر امام زمان (عج) باید دارای باطنی با ایمان، اعتقاد قلبی به خدا و آخرت، تقوا الهی و عمل صالح در زندگی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اوج انتظار و امید به آینده، انتظار حضرت مهدی (عج) و امید به ظهور است چون این مهم حیات آفرین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم جهیزیه تهیه از سوی خیران و نیکوکاران در اختیار زوج های جوان بوشهری قرار گرفت.

در این نشست نمایندگان جامعه پرستاران و مامایی، انجمن دانش آموزان، پزشکان و کادر درمان و دانشجویان نکاتی پیرامون حوزه مربوطه و مسائل و مشکلات موجود بیان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین استان بوشهر از مردم به ویژه زوج های جوان حمایت کنند

مسئولین استان بوشهر از مردم به ویژه زوج های جوان حمایت کنند