مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-19سياسي

استان فارس محل همدلی و اتحاد برادران اهل سنت و شیعه است


مسئول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: حضور و زندگی برادران اهل سنت و شیعه در استان فارس نشان از همدلی و اتحاد آنها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان افزود: برادران شیعه و اهل سنت مشترکات فراوانی در امور دینی و اجتماعی دارند که انتظار می رود همانند گذشته در کنار هم در رفع موانع اقتصادی و اجتماعی استان کوشا و فعال باشند و اداره کل تبلیغات اسلامی فارس این آمادگی را دارد که در این زمینه هرگونه همکاری را با عزیزان داشته باشد.

در ادامه شیخ عبدالواحد خواجوی نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس با تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت گفت: اهل سنت استان فارس همواره همگام با دیگر آحاد جامعه در اعتلای فرهنگ اسلام و ترویج فرهنگ وحدت و همبستگی ملی پیش گام بوده و بحمدالله تحت اوامر رهبر فرزانه انقلاب با مروجان ایجاد تفرقه در داخل و خارج از کشور مقابله کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خیرین اهل سنت در شیراز و مناطق تلفیقی استان تاکنون بیش از 300 هزار بسته معیشتی را از ابتدای ورود کرونا در سطح استان با همکاری برادران شیعه خود در بین نیازمندان استان توزیع کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان فارس محل همدلی و اتحاد برادران اهل سنت و شیعه است

استان فارس محل همدلی و اتحاد برادران اهل سنت و شیعه است