مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-19سياسي

برگزیدگان جشنواره های سراسری قرآن و عترت دانشجویان معرفی شدند


طی مراسمی در آستانه میلاد پیامبر(ص)، آیین تقدیر از برگزیدگان دانشگاه شیراز در مرحله کشوری و مرحله ملی سی وچهارمین و سی وپنجمین جشنواره ی سراسری قرآن و عترت دانشجویان برگزار شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی در آستانه میلاد پیامبر(ص)، آیین تقدیر از برگزیدگان دانشگاه شیراز در مرحله کشوری و مرحله ملی سی وچهارمین و سی وپنجمین جشنواره ی سراسری قرآن و عترت دانشجویان برگزار شد.

رییس دانشگاه شیراز سه شنبه 27 مهرماه در مراسم اختتامیه جشنواره های قرآن و عترت، که به صورت نیمه حضوری در تالار حکمت دانشگاه شیراز برگزار شد، قدردانی اصلی از قرآنیان را مختص پروردگار و نبی مکرم اسلام (ص) دانسته و انس با قرآن و تلاوت روزانه آن را بیمه کننده جوانی نامیده و نتیجه آن را صداقت، خلوص، تعامل با مردم و رعایت حق الناس دانست.

حمید نادگران با هدف گسترش هرچه بیشتر فعالیت های قرآنی در دانشگاه، پیشنهاداتی نظیر برگزاری متوالی دوره ها و برنامه های مختلف قرآن و عترت در دانشکده ها را ارائه داد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شیراز نیز در این مراسم بیان کرد: خلق آثار هنری، ادبی، پژوهشی و.

توسط دانشجویان رشته های مختلف و کسب رتبه و مقام های متعدد در این بخش ها و همچنین بخش های آوایی و معارفی، گواه این است که فعالیت های قرآنی محدود به رشته و مقطع تحصیلی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره های سراسری قرآن و عترت دانشجویان معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره های سراسری قرآن و عترت دانشجویان معرفی شدند