مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-19سياسي

نباید هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن تبلت از تحصیل باز بماند


استاندار سمنان بر تسریع در واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان تاکید کرد و گفت: امر واکسیناسیون فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان استان یکی از مباحث بسیار ضروری است که باید روند اجرای این مهم تسریع یابد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر تسریع در واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان تاکید کرد و گفت: امر واکسیناسیون فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان استان یکی از مباحث بسیار ضروری است که باید روند اجرای این مهم تسریع یابد.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان 27 مهر 1400 در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با تاکید بر اینکه واکسیناسیون کرونا در حوزه آموزش و پرورش باید به صورت جدی دنبال شود، اظهار کرد: باید کسانی که تاکنون واکسن کرونا را تزریق نکردند، در کوتاهترین زمان ممکن واکسینه شوند.

وی افزود: بالغ بر 19 ماه است که با همه گیری ویروس کرونا، در بین ارتباط دانش آموز و خانواده با مدرسه و همچنین ارتباط دانش آموز با جامعه، فاصله افتاده است که این مهم آسیب بسیار جدی برای این سه رُکن اصلی آموزش و پرورش به همراه داشته است.

هاشمی با بیان اینکه از پتانسیل بهداشت یاران و مربیان بهداشت در بحث نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در مدارس و فضاهای آموزشی استفاده شود، تصریح کرد: تمام جامعه، به خصوص فرزندان ما در آموزش و پرورش، در بحث مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن تبلت از تحصیل باز بماند

نباید هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن تبلت از تحصیل باز بماند