مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-19سياسي

بازگشت 250میلیارد ریال به خزانه دولت از کشف ماینرهای غیرمجاز در استان مرکزی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از بازگشت 250میلیارد ریال به خزانه دولت برای کشف 16 هزار ماینر غیرمجاز دراستان با مشارکت نیروی انتظامی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد اله داد در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی  اززحمات و تلاش فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی درشناسایی ماینرها ی غیرمجاز و جمع آوری آنها، پیشگیری از سرقت و کشف تجهیزات برق قدردانی کرد.

وی با تأکید بر فرهنگ سازی در راستای حفظ و حراست از تجهیزات و شبکه های برق عنوان کرد: باید همه در این زمینه احساس مسئولیت داشته باشند چراکه این تجهیزات بیت المال بوده و حراست از آن وظیفه همگانی است.

اله داد گفت: با همکاری و تعامل شایسته نیروی انتظامی با شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی  در برخورد و جمع آوری بیش از  16هزار ماینر غیرمجاز ، بازگشت مبلغی بالغ بر250میلیارد ریال  به خزانه دولت صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به افزایش ضریب هوشیاری با ایجاد گشت های تلفیقی در استان گفت: تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار از اقدامات این شرکت بوده که در جلوگیری از سرقت ها تأثیر بسزایی داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر همکاران خود در حفظ آرامش و امنیت جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 250میلیارد ریال به خزانه دولت از کشف ماینرهای غیرمجاز در استان مرکزی

بازگشت 250میلیارد ریال به خزانه دولت از کشف ماینرهای غیرمجاز در استان مرکزی