مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-19سياسي

دغدغه زیستی و معیشتی روستاییان را باید برطرف کرد


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس باید مشکلات و دغدغه های زیست شایسته و معیشت آبرومند روستاییان را فراهم کنند تا کمترین مهاجرت و حاشیه نشینی را در شهرها شاهد باشیم.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس باید مشکلات و دغدغه های زیست شایسته و معیشت آبرومند روستاییان را فراهم کنند تا کمترین مهاجرت و حاشیه نشینی را در شهرها شاهد باشیم.

علی نیکزاد روز دوشنبه 26 مهرماه در نشست با روستاییان بخش هیر در اردبیل اظهار کرد: ما در بازدید از مناطق روستایی سعی می کنیم پای درد دل مردم بنشینیم که عمده مطالبه آنها تأمین آب شرب در روستاها همچنین کمبود منابع آب کشاورزی، نامطلوب بودن راه، بخش عمران و آبادانی روستاها و همچنین زیرساخت ارتباطی است.

وی تصریح کرد: اگر پنج مشکل آب شرب، کشاورزی، پوشش اینترنت، طرح هادی و راه روستایی و همچنین توجه به معیشت و اقتصاد روستا به عنوان راهکار درست مورد توجه قرار گیرد، بخش عظیمی از دغدغه ها و نگرانی های روستاییان برطرف خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس تلاش می کنیم تا در بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه طرح جامع پایداری نظام روستایی را تدوین کنیم تا به شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه زیستی و معیشتی روستاییان را باید برطرف کرد

دغدغه زیستی و معیشتی روستاییان را باید برطرف کرد