مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-19سياسي

باید برای مقابله با چالش های کنونی جهان اسلام آماده شویم


«عادل عبدالمهدی» نخست وزیر سابق عراق با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد ویرانی در کشورهای اسلامی، بر لزوم آمادگی برای مقابله با چالش های کنونی تاکید کرد.

- عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد ویرانی در کشورهای اسلامی، بر لزوم آمادگی برای مقابله با چالش های کنونی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) از حضور در این کنفرانس ابراز خرسندی کرد.

وی تصریح کرد: این کنفرانس در کشور ایران برگزار می شود، ایران گفتمان، ایرانی که به تنهایی توانسته است در طول تاریخ بزرگترین علما از مکاتب و مذاهب مختلف را تربیت کند.

نخست وزیر پیشین عراق با اشاره به نامگذاری هفته وحدت در 40 سال پیش توسط امام خمینی(ره) و برگزاری کنفرانس وحدت در این سال ها و همچنین تاکید مقام معظم رهبری بر مسئله وحدت، اظهار داشت: در عراق نیز آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر مردم عراق به ما فرموده است که اهل سنت از خود شما هستند.

وی با تاکید بر تلاش نیروهای خارجی و برخی عناصر داخلی برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و ایجاد ترس و رعب میان آنها و همچنین فریب خوردن برخی پیروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای مقابله با چالش های کنونی جهان اسلام آماده شویم

باید برای مقابله با چالش های کنونی جهان اسلام آماده شویم