مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-19اقتصادي

کاهش قیمت برنج پرمحصول در بازار مازندران


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: قیمت برنج نه تنها افزایش نیافت بلکه نسبت به ماه گذشته کمی کاهش یافت؛ به طوری که قیمت برنج محلی از 42 هزار تومان به حدود 40هزار تومان و ارقام پرمحصول از 35هزار به 31 تا 33هزار تومان رسیده است.

- عزیزالله شهیدی فر امروز درباره وضعیت قیمت تخم مرغ در مازندران با بیان اینکه این استان واردکننده تخم مرغ است، اظهار کرد: درست است مرغ مازاد داریم و به استان های دیگر ارسال می کنیم اما 50 درصد تخم مرغ وارد بازار استان می شود.

 وی افزود: با توجه به واردات و مازاد تولید پیش بینی های لازم برای تامین افزایش تقاضای تخم مرغ هم صورت گرفته و به این ترتیب مشکلی هم در تامین مازاد تقاضای 6ماهه دوم سال وجود ندارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه روند کاهشی قیمت تخم مرغ ادامه دارد، اضافه کرد: همچنین موضوع مهم نظارت بر بازار است که دستگاه های متولی درصورت مشاهده تخلف برخورد های جدی را در دستور کار دارند.

این مسؤول در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر افزایش قیمت برنج، تصریح کرد: قیمت برنج نه تنها افزایش نیافت بلکه نسبت به ماه گذشته کمی کاهش یافت؛ به طوری که قیمت برنج محلی طارم از 42 هزار تومان به حدود 40هزار تومان و ارقام پرمحصول ندا، فجر و شیرودی از 35هزار به 31 تا 33هزار تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت برنج پرمحصول در بازار مازندران

کاهش قیمت برنج پرمحصول در بازار مازندران